خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

آغاز طرح نظارتی محرم 99 در همدان 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه محرم توسط تعزيرات حكومتي استان همدان از 29 مرداد ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۸۰۱۱
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲

آغاز طرح نظارتی محرم 99 در همدان داریوش جودکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طرح نظارتي محرم 99 با همكاري ساير دستگاه‌ها با هدف پیشگیری از وقوع تخلفات در مرکز استان و شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه تعزیرات حکومتی رکن قضایی بازار است و وظیفه ذاتی ما رسیدگی به پرونده‌ها و صدور حکم است با رسیدن ماه محرم ماه عزای سرور وسالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین (ع) و افزایش تقاضای عمومی برای خرید برخی کالاهای مصرفی هیات‌های عزاداری از قبیل مواد ظروف یک بار مصرف و...، ضرورت نظارت و کنترل بر بازار را با رویکرد پیشگیرانه مضاعف کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد: بر این اساس اداره کل تعزیرات حکومتی همدان همزمان با سراسر کشور، اجرای طرح محرم 99 را از 29مرداد شروع کرد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح از 29 مرداد شروع و تا 13 شهریورماه ادامه دارد و هر گونه تخلف خارج ازنوبت رسیدگی خواهد شد.

جودکی ابراز داشت: تلفن 32523442 اداره کل، تلفن گویای 124 و سامانه www.124.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t135.ir آماده دریافت گزارشات مردم عزیز است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات